About

"Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά. Ούτε και τη χαρίζουνε. Όσοι την πήραν χάρισμα τη χαράμισαν."
Μενέλαος Λουντέμης


Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Αχ ρε Δάσκαλε!

Αχ βρε δάσκαλε, λάθος μου τα'μαθες. Λάθος μου τα'μαθες πριν χρόνια. Μου έμαθες για βουνά και ποτάμια της πατρίδας μου. Σε άκουγα μα πάθος να μου μιλάς για λαγκάδια και πεδιάδες. Σε έβλεπα να δακρύζεις όταν μιλούσες για την αρχαία Ελλάδα. Ανατρίχιαζα...







...όταν αναφερόσουν για τα επιτεύγματα και τις νίκες των Ελλήνων. Αχ βρε δάσκαλε, καλά όλα αυτά που μου έλεγες. Αλλά ποτέ δεν μου μίλησες για ΕΝΟΤΗΤΑ, για ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗ, για ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, για ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ και όχι ΕΓΩΙΣΜΟ. Αχ βρε Δάσκαλε...

Από το προφίλ στο facebook του φίλου μας Τάσου.
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προτιμήστε να γράφετε ελληνικά κι ας κάνετε ορθογραφικά λάθη!
Είμαστε Έλληνες, έχουμε τη δική μας γλώσσα...
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!