About

"Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά. Ούτε και τη χαρίζουνε. Όσοι την πήραν χάρισμα τη χαράμισαν."
Μενέλαος Λουντέμης


Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Το vouliazoume αναστέλλει προσωρινά τη λειτουργία του

Σήμερα δύο φίλες και αναγνώστριες του vouliazoume μου είπαν ότι αποφάσισαν οριστικά να φύγουν στο εξωτερικό. Δύο ακόμα κορίτσια, όχι μεγαλύτερα από 30 χρονών.
 
Έφυγαν οι κολλητοί μου, έφυγε ο ξάδερφός μου, έφυγαν συμφοιτητές μου, έφυγαν φίλοι...
  
Ξέρετε τι μου έγραψαν κατά λέξη στα μηνύματά τους;
 
Η πρώτη, η οποία είναι μάλιστα από τους προνομιούχους που εργάζονται, γράφει: "Δουλευω, ναι...αλλα αρχιζουν να κοβουν και σε μας...περα απο αυτο ολα αυτα που γινονται σε αυτη τη χωρα τα εχω σιχαθει. Θα δεις σε λιγο καιρο οσοι θα μεινουν εδω θα χτυπανε το κεφαλι τους. Η Ελλαδα πλεον ειναι ωραια μονο για διακοπες."
 
Η δεύτερη, η οποία βγαίνει σε εφεδρεία επειδή έκλεισε κάποιος δημόσιος οργανισμός στον οποίο αξιοκρατικά είχε μπει, μου γράφει: "Δεν έχω σκοπό να κάτσω σε μια χώρα που δε θα έχει ανάπτυξη. Θα κάνω ένα πλάνο να δω τι παίζει στις άλλες χώρες...και θα δω...".

Δεν ξέρω αν όσοι διαβάζετε αυτό το άρθρο έχετε συναίσθηση του τι συμβαίνει. Έχετε καταλάβει ότι είμαστε ήδη σαν τη Βουλγαρία, αλλά τα έτοιμα λεφτά των γονιών μας το κάνουν να μη φαίνεται τόσο δραματικό προς το παρόν; Έχετε καταλάβει ότι το 95% των ανθρώπων κάτω των 30 δε μπορεί να επιβιώσει χωρίς βοήθεια από τους γονείς του; Έχετε πάρει χαμπάρι ότι όσα έρχονται είναι πολύ χειρότερα από όσα έχουν ήδη έρθει; Το βλέπετε ότι είμαστε ακόμα στην αρχή ή θέλετε να στρουθοκαμηλίζετε; Έρχεται πείνα και ανέχεια. Μεγάλη πείνα και μεγάλη ανέχεια! Μη σας τρομάζει! Ας αποφασίσουμε επιτέλους να δούμε την αλήθεια κατάματα. Πείνα και ανέχεια!

Η Ελλάδα πρόσφατα απεβίωσε. Δέχτηκε 199 μαχαιριές και τελείωσε. Όπως συνέβαινε πάντα, τα κάστρα έπεσαν από μέσα. Μια χούφτα παππούδια και μασόνοι έφεραν σε πέρας την αποστολή τους. Δεν υπάρχει περίπτωση να τη σώσουμε, αργήσαμε πολύ. Μπορούμε μόνο να προσπαθήσουμε να την αναστήσουμε κι αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο. Αν δεν το κάνουμε πολύ πολύ σύντομα, σε λίγους μήνες θα είναι ανέφικτο.

Αν ακούγατε σήμερα ότι ο λαός ξεσηκώθηκε στην Ουγκάντα, θα πιστεύατε ότι μπορεί να αλλάξει κάτι και να ζήσει κανείς εκεί αξιοπρεπώς; Εγώ πάντως όχι. Γιατί οι άνθρωποι δυστυχώς είναι καταδικασμένοι και τελειωμένοι. Το πολύ πολύ να κερδίσουν ένα κομμάτι ψωμί παραπάνω. Ας βιαστούμε λοιπόν πριν γίνουμε Ουγκάντα...

Δε λαϊκίζω στο ελάχιστο. Απλά σας προτρέπω και σας εκλιπαρώ να δείτε την αλήθεια κατάματα.

Δε με νοιάζει αν θα μπουν φυλακή ένας-δύο προδότες σε 15 χρόνια. Θα δικαιωθούμε λίγο ηθικά. Ε και; Τι ζωούλα μας ρε παιδιά ποιος θα τη φέρει πίσω;

Είναι στιγμές που κουράζεσαι. Άνθρωπος είσαι και λυγίζεις. Κι εγώ κουράστηκα. Βαρέθηκα να έχω έναν Πρωθυπουργό που δεν ψήφισα, βαρέθηκα να μας εκβιάζουν, βαρέθηκα να μας απειλούν και να μας κοροϊδεύουν. Γενικώς βαρέθηκα!

Μου λέγανε μερικοί τόσο καιρό: "Πολύ βρίζεις από το blog σου, χαλάρωσε λίγο. Δε χρειάζονται χαρακτηρισμοί και ένταση, χάνεις το δίκιο σου". "Ρε έχετε καταλάβει ότι άνθρωποι που δεν έχουν βαρέσει μία στη ζωή τους, παρασιτούν εις βάρος μας;", τους έλεγα. "Είμαι 27 κι έχω δουλέψει πιο πολύ από αυτούς. Εμείς τους ταΐζουμε! Το καταλαβαίνετε; Κι αν το καταλαβαίνετε δεν τρελαίνεστε;" Πολλοί το καταλάβαιναν. Άλλοι όχι.

Φοβάμαι πολύ ότι έρχεται η μέρα που θα το καταλάβουν όλοι. Μακάρι να έχω άδικο.

Τους 14 μήνες που μέσω του vouliazoume επικοινωνώ κάπως περισσότερο με τον κόσμο, κατάλαβα ότι όλοι περιμένουν κάτι. Άλλος περιμένει τα τανκς, άλλος μια 17 Νοέμβρη, άλλος τους κουκουλοφόρους, άλλος ένα ξεχασμένο ομόλογο που βρέθηκε στην Πάτρα, άλλος τις γερμανικές αποζημιώσεις κι άλλος την ομάδα Έψιλον, γιατί ως γνωστόν οι Έλληνες είμαστε ανώτερη φυλή. Κοινός παρονομαστής όλων; Όλοι περιμένουν  κάποιον άλλον.

Ο Νίκος Καζαντζάκης στην Ασκητική έγραφε: "Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες, εγώ μονάχος μου θα σώσω τη Γη. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω." Εμείς όμως, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου φυσικά, αντικαταστήσαμε τον Καζαντζάκη με τον Ταμπάκη.

Κι απόμεινε ένας λαός αποχαυνωμένος και προδομένος, γεμάτος ραγιαδισμό κι ενοχικά σύνδρομα να μην ξέρει πώς να αντιδράσει. Το "δόγμα του σοκ" λειτούργησε άψογα στην περίπτωσή μας με την τηλεόραση να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε όλο αυτό. Ένας στους τέσσερις που ζουν ανάμεσά μας θα ψηφίσουν ξανά ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Να κλάψεις ή να γελάσεις;

Για δικαιοσύνη δε γίνεται καν λόγος και ως γνωστόν δημοκρατία χωρίς δικαιοσύνη δε μπορεί να υπάρξει.

Μόνη λύση είναι οι δρόμοι, αλλιώς μάταια και τα πτυχία, μάταιος και ο κόπος και το μεράκι που ρίχνει ο καθένας στη δουλίτσα του, μάταια όλα. Σε μια γειτονιά που καίγεται ολοκληρωτικά είναι ανόητο το να ελπίζουμε ότι το σπιτάκι μας ή το μαγαζάκι μας θα γλυτώσουν...

Η δύναμη του κόσμου είναι τεράστια, αλλά η πλύση εγκεφάλου δε μας αφήνει να το καταλάβουμε. Όλες οι χρυσές σελίδες της ιστορίας παγκοσμίως έχουν γραφτεί στους δρόμους! ΟΛΕΣ! Φωνή λαού, οργή Θεού. Καμιά αστυνομία, καμιά μάνικα με νερό και κανένα κάγκελο δε μπορεί να σταματήσει την οργή του κόσμου.

Και δε λέω να κάψουμε οπωσδήποτε αύριο τη Βουλή. Λέω να αντιδράσουμε, να ξεσηκωθούμε, να απαιτήσουμε εκλογές, να πιέσουμε τον βουλευτάκο του χωριού μας, να οργανώσουμε ομάδες δράσεις, να βάλουμε το μυαλουδάκι μας να σκεφτεί λύσεις... Κι από τον καναπέ μας, το facebook μας ή το blog μας αυτό δε γίνεται. Ή τουλάχιστον δε γίνεται μόνο από εκεί.

Η Ελλάδα που ξέραμε έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει. Και δεν πρόκειται να την ξαναδούμε ούτε σε 50 χρόνια. Αν δε θέλετε όμως να δείτε στάχτες κι αποκαΐδια, αν δε θέλετε να ξενιτευτείτε εσείς ή τα παιδιά σας, ξεσηκωθείτε. Ξεσηκωθείτε, μας πρόδωσαν!

Μην το κάνετε στην τελική για καμιά πατρίδα και για κανένα ιδανικό. Κάντε το για την πάρτη σας.

Την Παγκόσμια Διακυβέρνηση που τόσο συχνά αναφέρουν τελευταία μάλλον δε θα θέλαμε να τη γνωρίσουμε. Ούτε την Παγκόσμια Θρησκεία...
Εύχομαι ο Θεός να βάλει το χέρι Του και κλείνω με τα λόγια του Καβάφη:

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις


ΥΓ: Η απόφαση να σταματήσει το vouliazoume ήταν αυθόρμητη και ξαφνική. Απλά ένιωσα ότι δεν έχει νόημα να διοχετεύω την οργή μου σε κάτι που δεν έχει και τόσο μεγάλα ανταποδοτικά οφέλη (και δεν εννοώ ατομικά). Ίσως να σκεφτώ κάτι πιο δημιουργικό και αποτελεσματικό. Αν και όταν αποκτήσω όρεξη θα τα ξαναπούμε.

Καλή δύναμη και... "Καλό κουράγιο Έλληνες", όπως είπε κι ο Όλι Ρεν μόλις μπήκαμε στο ΔΝΤ... 



Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν
πως σε πιστεύουν, σ' αγαπούν
και πως σε θένε.
Εχε το νου σου στο παιδί,
κλείσε την πόρτα με κλειδί,
ψέματα λένε.

Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί,
λογάδες και γραμματικοί
για να σε πείσουν.
Εχε το νου σου στο παιδί,
κλείσε την πόρτα με κλειδί,
θα σε πουλήσουν.

Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί
που θα 'χει σβήσει το κερί
στην καταιγίδα,
υπερασπίσου το παιδί
γιατί αν γλυτώσει το παιδί,
υπάρχει ελπίδα...
  

16 σχόλια:

ΘΕΜΗΣ είπε...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΕΛΕΙΟ Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ....

Ανώνυμος είπε...

Μη ρε Βουλιαζουμε,Οσοι μπορειτε να ξεσηκωσετε μην τα παρατατε τωρα.Ξανασκεψου το,ξεκουρασου και γυρνα γρηγορα.

Νατάσα είπε...

To arthro oti kalytero eho diavasei ton teleytaio kairo. Dystyhos pano pou se anakalypsa se hanoyme. Sorry gia ta greeklish, einai halasmeno to plhktrologio.

Ανώνυμος είπε...

Οχι ρε Vouliazoume..μη λυγιζεις

Ανώνυμος είπε...

βουλιαζουμε,καταλαβαινω την οργη σου και την κουραση σου,αλλα τωρα δεν πρεπει να το βαλουμε κατω............'ξεκουρασου' λιγο,και ξανα ελα...

stratos είπε...

Γεια σου Vouliazoume.
Καταλαβαίνω όλα αυτά που γράφεις (και πως νιώθεις)

Αλλά! Ειδικά αυτήν την περίοδο, απλά δεν γίνεται να αφήσουμε τις κατσαρίδες να αλωνίζουν χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός αντίλογος απ’ όπου και αν προέρχεται. Το Ιντερνετ έχει αποδεδειγμένα τεράστια δύναμη και απήχηση, όπως και τα ανεξάρτητα σάιτ και μπλογκ.

Προτείνω αυτό που λέει ο Ανώνυμος από πανω μου, ξεκουράσου και ξαναέλα.

Εγώ από την άλλη, συνεχίζω να σχεδιάζω στο photoshop το μπλογκ μου που θ’ασχολείται με "όλα". Όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά!

Χαιρετισμοί :)

Ανώνυμος είπε...

Πάρε το χρόνο σου και το ξαναβλέπεις. Παρόλο που μας άρεζε το μπλογκ, σημασία έχει να είσαι εσύ καλά και ήρεμος. Θα χαρούμε πάντως αν αποφασίσεις να ξαναγυρίσεις. :)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα..θα ηθελα να καταθεσω την προσωπικη μου εμπειρια..Ειμαι η δευτερη περιπτωση που αναφερεται παραπανω..("Δεν έχω σκοπό να κάτσω σε μια χώρα που δε θα έχει ανάπτυξη. Θα κάνω ένα πλάνο να δω τι παίζει στις άλλες χώρες...και θα δω...".)

Μεγαλωνοντας μεσα στις στερησεις, αυτο που δεν στερηθηκα ηταν οι αξιες από την οικογενεια μου..Καταφερα να περασω στο πανεπιστημιο, να κανω και ενα μεταπτυχιακο ..και ολα αυτα ρε παιδια με το σταυρο στο χερι..Ουτε καν στην λογικη της αντιγραφης δεν ειχα μπει..Μετα απο εργασια 5 χρονων στον ιδιωτικο τομεα καταφερα να περασω με ΑΣΕΠ σε μια δημοσια υπηρεσια..

Προσφατα ενας φιλος μου ειπε το εξης: «Ξερεις γιατι σου συμβαινουν όλα αυτά σημερα…γιατι δεν περασες με μεσο στο Δημοσιο, αλλα αξιοκρατικα»
Πραγματικα ευσυνειδησια και δημοσιος υπαλληλος, είναι ο χειροτερος συνδυασμος..

Μονο καποιος που είναι καθαρος και είναι μεσα στο συστημα μπορει να καταλαβει για το μεγεθος της διαφθορας που υπαρχει.. Ειμαι μερος το συστηματος και επειδη προσπαθω οσο είναι εφικτο να κανω σωστα τη δουλεια μου, μου εχουν απαγορεψει προσβαση σε πληροφοριες, έχει τυχει να μην θελουν να μου πρωτοκολλησουν αναφορα μου προς προϊσταμενο, με κοιταζουν καχυποπτα (του στυλ δεν εισαι μια από εμας)..

Τα ψυχικα μου αποθεματα δεν αντεχουν άλλο.. Και πλαι σε αυτό να ακους το κλασσικο.. «Ε εσυ τι αναγκη εχεις..Δημοσιος Υπαλληλος εισαι».

Ακόμα και να αποφασισουν να με στειλουν σε άλλη Υπηρεσια δεν ξερω αν θελω να εξακολουθησω να δουλευω για έναν Προϊσταμενο που δεν εχω εμπιστοσυνη..Οχι δεν εχω εμπιστοσυνη στο Κρατος..Οχι μονο δεν με προστατευει, αλλα στο μεγεθος που κανω σωστα τη δουλεια μου, κινδυνευω.. Γιατι βγαινουν πολλα στη φορα..

Παιδια ειστε τη δευτερη γραμμη των γεγονοτων, στην αναπαραγωγη..Οντας στην πρωτη γραμμη και ζωντας τα καθημερινα, είναι πραγματικα θλιβερο το γεγονος ότι ενώ η Ελλαδα πιανει πατο, αυτοι μιλανε ακομοι σε ορους ΝΔ και ΠΑΣΟΚ..

Δεν θα γινει κατι.. Πλεον μου στερησαν κάθε ελπιδα και το δικαιωμα να ονειρευομαι..Λυπαμαι που φτασαμε ως εδώ..αλλα αν θελω να ειμαι ρεαλιστρια, αυτή η χωρα δεν θα αναβιωσει..Γιατι ολοι αυτοι που μπορουν να την κανουν να αναστηθει, εχουν βιωσει τοση απογοητεση από το συστημα, που αποφασισαν να την ξεχασουν..

Δεν θελω να φυγω, δεν ξερω αν το κανω τελικα..Αλλα πλεον σκεοφτομαι ότι με όλα αυτά κινδυνευει η ψυχικη μου ισορροπία.. Κάθε μερα μου παω στη δουλεια μου, πραγκατικα δεν ξερω τι θα μου ξημερωσει ή αν θα μου σκασει κατι..

vouliazoume είπε...

Να είστε όλοι καλά ρε παιδιά!
Σας ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σας λόγια και για τη στήριξη στο vouliazoume τόσο καιρό!
Κι εμένα μου άρεζε όλη αυτή ενασχόληση με το ιστολόγιο και η επιοκοινωνία με τον κόσμο, αλλά θέλω λίγο να ξεκουραστώ και να σκεφτώ. Άλλωστε έγραψα ότι η λειτουργία αναστέλλεται προσωρινά και όχι οριστικά.
Το ταξίδι πάντως και το πώς μεγάλωνε το vouliazoume είχε πλάκα. Το ξεκίνησα για 5 φίλους και χωρίς ποτέ να το ελπίζω έφτασε να έχει κάθε μέρα σταθερά 500 επισκέψεις.
Δεν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου αν θα συνεχιστεί ένα ιστολόγιο, άλλα είναι τα σημαντικά...
Strato καλή αρχή και περιμένουμε να μας ενημερώσεις όταν είναι έτοιμο το blog σου!
Εμείς "δεύτερη περίπτωση" θα τα πούμε και από κοντά!

Ρούλα είπε...

Μπράβο...αυτό έπρεπε να κάνουμε όλοι από καιρό...Να βγάλουμε τις φόρμες και τις πιτζάμες και να βάλουμε τα αθλητικά...διότι ο δρόμος θέλει τρέξιμο..!! Αντί γι αυτό όμως, ετοιμάζουμε eurovision...!!! Αυτοί είμαστε κι αυτοί θα μείνουμε...δυστυχώς. Σ' αυτό το άρθρο τα είπες ΟΛΑ....αλλά και πάλι κουφοί και στραβοί θα μείνουμε..!

Alldaynews είπε...

Αγαπητε Βουλιάζουμε
Σε καταλαβαινω απόλυτα σε αυτά που γράφεις και σ`αυτά που σκέφτεσαι γιατί τα ιδια σκέφτομαι και γω.
Εχω αηδιασει εχω σιχαθει αυτους τους εθνοπατερες και τους σωτηρες που λενε οτι εσωσαν την Ελλαδα επειδη υπεγραψαν
Ξερουν οτι την καταδικασαν εις θανατο,ξερουν οτι δεν εχει γυρισμο,και ξερουν πολλοι απο αυτους τι εκαναν.Αυτοι το προβλημα τους το εχουν λυσει εδω και πολλα χρονια.Αν τα παρατησεις σημαινει οτι πετυχαν τον σκοπο τους,εβγαλαν ενα αγκαθι μεγαλο η μικρο δεν εχει σημασια αλλα το εβγαλαν και δεν θα τους ενοχλησει αλλο.2 χρονια που ασχολουμε με τα ιστολογια ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΗΚΑ διαβασα και εμαθα πραγματα που δεν φανταζομουν αναδημοσιευσα πολλα εγραψα και καποια δικα μου αλλα ημουν και γω ενα αγκαθι.Εγω θα ελεγα απο την Δευτερα να εισαι και παλι στον Αγωνα να τους δειξουμε οτι υπαρχουμε και δεν το βαζουμε κατω.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σπάνια γράφω κάποιο σχόλιο και δε θα το έκανα, αν το άρθρο σου δε με "έβρισκε" κατ'ευθειαν στην καρδιά. Πολύ πικρό και πολύ αληθινό, ειδικά αυτό που είπες ότι την Ελλάδα δε μπορούμε τώρα πια να τη σώσουμε αλλά μόνο να την αναστήσουμε, πράγμα πολύ δύσκολο. Έτσι κι αλλιώς πιστεύω ότι όποιο δρόμο κι αν πάρει η Ελλάδα, αυτόν της υποταγής ή τον άλλον της εξέγερσης, εύκολα δε θα' ναι πια. Τα εύκολα τελείωσαν. Όταν όμως με πιάνει το παράπονο ή η απόγνωση, σκέφτομαι όσα έχω ακούσει κι έχω διαβάσει απο εκεινους που έζησαν στην Κατοχή και στην Αντίσταση. Ότι δηλαδή για πολλούς απλούς ανθρώπους, τότε σε κεινους τους εφιαλτικούς καιρούς δόθηκε η ευκαιρία να ανακαλύψουν μεσα τους δυνάμεις που ουτε ήξεραν ότι τις είχαν, να ζήσουν μεγάλες φιλιες, μεγάλους έρωτες ή απλώς να βρουν τον αληθινό τους δρόμο στη ζωή και τον αληθινό τους εαυτό. Γι' αυτό και οι πιο πολλοί,αν και υπέφεραν μετά τα πανδεινα απο εξορίες και φυλακές, έλεγαν ότι εκεινα τα δύσκολα χρόνια ήταν τα καλύτερα της ζωής τους. Ίσως και για τη δική μας γενιά η δοκιμασία αυτή μας δώσει την ευκαιρία να ανακαλύψουμε το δικό μας "φως το αληθινό". Κι όταν διαβάζω άρθρα σαν και το δικό σου, ξέρω ότι υπάρχει ελπίδα. Γιατί μπορεί να είναι απαισιόδοξο αλλά έχει "ψυχή".Σ' ευχαριστώ και καλή επιστροφή.

vouliazoume είπε...

Ρούλα, alldaynews και Ανώνυμε σας ευχαριστώ πολύ! Alldaynews αυτή τη Δευτέρα αποκλείεται. Κάποια Δευτέρα ίσως...
Κάθε κύκλος που κλείνει ανοίγει κι ένας καινούριος. Κάθε τέλος σηματοδοτεί και μια αρχή. Δεν παραιτούμαι γενικά από τον αγώνα, δε ρίχνω λευκή πετσέτα, απλά θέλω λίγο να αποστασιοποιηθώ μπας και σκεφτούμε κάτι καλύτερο. Τον χρόνο και το μεράκι που αφιέρωνα στο vouliazoume μπορεί να τα αφιερώσω κάπου αλλού. Ή πάλι στο Vouliazoume,αλλά με διαφορετικό τρόπο.
Ξαναλέω ότι η λειτουργία δεν αναστέλλεται οριστικά, αλλά προσωρινά. Σε λίγο καιρό το ξαναβλέπουμε...

Ανώνυμος είπε...

ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΕΔΩ!ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ!

vouliazoume είπε...

Καλά Ανώνυμε, κόψε κάτι... :-P

Ανώνυμος είπε...

Παιδια γεια σας......δεν ξερω αν δει κανεις απο ολους εσας παραπανω που διαβασα ....αποψε....διοτι μολις πριν κανα μηνα εβαλα ιντερνετ και βλεπω οτι εχει περασει πολυς καιρος....τελος παντων...οποιος το δει καλο ειναι...μηπως εχουμε ξεχασει κατι σε αυτη τη χωρα...(το πιο σημαντικο δηλαδη) ..TΟΝ Θ Ε Ο.!! Τον ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ.



ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!!!!!! Γιατι μην ξεχναμε ποτε οτι.... αλλα υπολογιζουμε εμεις αλλα αυτοι και αλλα Ο ΘΕΟΣ!!!Αν πιστευεις κ προσπαθεις να εισαι κοντα Του δεν χανεσαι.Η ζωη ποτε δεν ηταν ευκολη σ αυτη τη γη.....εκτος απ αυτα τα λιγα χρονακια τα δικα μας που ψιλοκαλομαθαμε...ολη η υπολοιπη ιστορια αλλα μας δειχνει...και μην ξεχναμε οτι εχουνε λυσαξει να φερουν τον αντιχριστο..Λοιπον θα κρατηθουμε θα κατσουμε εδω στη χωρα μας στην ορθοδοξια...να μην φυγει κανεις να τους κανουμε το χατηρι αυτο θελουνε κι αυτοι κ ολα θα πανε καλα.Πανω απο ολα μην απελπιζομαστε..μπορα ειναι και θα περασει...Εχει ο θεος!!



Δημοσίευση σχολίου

Προτιμήστε να γράφετε ελληνικά κι ας κάνετε ορθογραφικά λάθη!
Είμαστε Έλληνες, έχουμε τη δική μας γλώσσα...
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!