About

"Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά. Ούτε και τη χαρίζουνε. Όσοι την πήραν χάρισμα τη χαράμισαν."
Μενέλαος Λουντέμης


Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Κορίτσι μου εργαζόμενο!

Αφιερωμένο στην φίλη μας και αναγνώστριά Δήμητρα...
Οι στίχοι δεν είναι σε όλα τα σημεία οι κατάλληλοι αλλά δε βρήκαμε κάτι καλύτερο.
Καλή αρχή Δημητρούλα!


Στίχοι: Στέφανος Δανιηλίδης
Μουσική: Λεωνίδας Μαράντης
Πρώτη εκτέλεση: Λεωνίδας Μαράντης

Ξυπνάς πρωί για τη δουλειά
Πίνεις στα γρήγορα καφέ
Παίρνεις τη τσάντα σου και χάνεσαι
Το αφεντικό σου σου κολλά

Στις διαταγές του θα πεις ναι
Δουλεύεις ως αργά κουράζεσαι
Μου λες πως θα παραιτηθείς
Κάτι καλύτερο να βρεις

Για λίγο στάσου
Κορίτσι μου εργαζόμενο
Να σε χορτάσω δεν μπορώ
Άστη τη δουλειά σου
Το μήνα τον επόμενο
Μήπως μπορέσω και σε δω

Για λίγο στάσου
Κορίτσι μου εργαζόμενο
Να σε προφτάσω δεν μπορώ
Ας την καρδιά σου
Να την παρασύρει το μυαλό
Κι έλα να φύγουμε από ‘δω

Να χτίσεις μόνο προσπαθείς
Καριέρα με πολλά λεφτά
Εκεί στηρίζεις τις ελπίδες σου
Για μένα πάντα αδιαφορείς

Και τη ζωή που ξεγλιστρά
Τη βλέπεις μόνο στις ρυτίδες σου
Κι όταν το βράδυ σπίτι μπεις
Αμέσως πας να κοιμηθείς

Για λίγο στάσου
Κορίτσι μου εργαζόμενο
Να σε χορτάσω δεν μπορώ
Άστη τη δουλειά σου
Το μήνα τον επόμενο
Μήπως μπορέσω και σε δω

Για λίγο στάσου
Κορίτσι μου εργαζόμενο
Να σε προφτάσω δεν μπορώ
Ας την καρδιά σου
Να την παρασύρει το μυαλό
Κι έλα να φύγουμε από ‘δω.
  

2 σχόλια:

Δήμητρα είπε...

Η φίλη και αναγνώστρια Δήμητρα απολαμβάνει το όμορφο τραγουδάκι και εύχεται πραγματικά να μπορούσαν όλοι να βρουν τη δουλειά των ονείρων τους...! Ευχαριστώ πολύ!! - κ ας μην είναι κατάλληλοι οι στίχοι ;)

vouliazoume είπε...

Κάποιοι δεν είναι κατάλληλοι είπαμε! Κάποιοι είναι! :-P
Ειδικά η εικόνα που γράφει Λονδίνο-Αθήνα είναι όλα τα λεφτά...
Καλή αρχή!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Προτιμήστε να γράφετε ελληνικά κι ας κάνετε ορθογραφικά λάθη!
Είμαστε Έλληνες, έχουμε τη δική μας γλώσσα...
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!