About

"Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά. Ούτε και τη χαρίζουνε. Όσοι την πήραν χάρισμα τη χαράμισαν."
Μενέλαος Λουντέμης


Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Συγκινητική επιστολή ανώνυμου!

Στις 25/5/2011 κατέβηκα στο Σύνταγμα γιατί θέλω να φύγουν το ΔΝΤ και οι κλέφτες από την Ελλάδα.








Γιατί για πρώτη φορά αισθάνθηκα ότι αυτό που γίνεται με εκφράζει, ενώ τα 13 προηγούμενα χρόνια που έχω εκλογικό δικαίωμα δεν είχα αισθανθεί ποτέ κάτι τέτοιο.
Γιατί εκεί δεν υπήρχαν ταμπέλες.
Γιατί εκεί βρήκα ανθρώπους που νιώθουν όπως κι εγώ.
Γιατί εκεί κανείς δε μου είπε ψέμματα.
Γιατί δε φοβήθηκα τα ματ ή τους αναρχικούς.
Γιατί δεν με καθοδήγησαν συνδικαλιστές.
Γιατί δε με βολεύει πια ο καναπές μου.
Γιατί μέσα στη μιζέρια των ημερών, εκεί υπήρχαν χαρούμενοι άνθρωποι γεμάτοι με ελπίδες!
Γιατί από κάπου πρέπει να γίνει μια αρχή!

Δεν περιμένω να αλλάξουν τα πράγματα αύριο, αλλά δεν μπορώ να κάθομαι άλλο! Πρέπει να με ακούσουν, να δουν ότι δεν αντέχω άλλο, να καταλάβουν ότι δεν συμφωνώ με τον τρόπο που με κυβερνούν
Και δε θα φύγω μέχρι να το καταλάβουν!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το έστειλα στους φίλους μου που δεν έρχονται

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=p5HSe89resM

Δημοσίευση σχολίου

Προτιμήστε να γράφετε ελληνικά κι ας κάνετε ορθογραφικά λάθη!
Είμαστε Έλληνες, έχουμε τη δική μας γλώσσα...
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!