About

"Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά. Ούτε και τη χαρίζουνε. Όσοι την πήραν χάρισμα τη χαράμισαν."
Μενέλαος Λουντέμης


Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Γεμίσαμε Πρωτόπαπες...

Ο Πρωτόπαπας, που όλες τις προηγούμενες μέρες έλεγε ότι θα καταψηφίσει τα νέα μέτρα, τελικά ακολούθησε το δρόμο που ξέρει και μπορεί, το δρόμο που ακολουθούσε πάντα, το δρόμο της πάρτης του και μόνο. Συνήθως ο δρόμος αυτός είναι παράλληλος με τον δικό μας, ελάχιστες φορές έχει τύχει και να συναντηθούν...


Η εμετική του αιτιολογία μάλιστα είναι η εξής:

«Σαφώς προβληματίστηκα. Επειδή όμως ως βουλευτής οφείλω να θέσω το Εθνικό Συμφέρον, το συμφέρον του ελληνικού λαού υπεράνω ΟΛΩΝ μπροστά στο μοναδικό ερώτημα της σημερινής ψηφοφορίας, δηλαδή «Ευρώ ή Δραχμή και χρεοκοπία» θα ψηφίσω ΝΑΙ στη σύμβαση».

Δεν ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά μας απειλούν και μας εκβιάζουν στυγνά! Είναι ανήθικοι και ωμοί εκβιαστές. Με πρώτο και καλύτερο τον μη εκλεγμένο Πρωθυπουργό μας και άξιους συμπαραστάτες του τους συμφοιτητές. Ναι, εκείνον με τα σπαστά ελληνικά και τον άλλον με τις κόκκινες γραμμές.

Το πρόβλημά μου δεν είναι ο Πρωτόπαπας. Το πρόβλημά μου είναι ότι γεμίσαμε Πρωτόπαπες. Τι εννοώ;

Πείτε μου σε ποια ιδεολογία πιστεύει ο Πρωτόπαπας. Τι πρεσβεύει; Είναι σοσιαληστής; Και ψγιατί ηφίζει ότι πιο καπιταλιστικό έρχεται στο Κυνοβούλιο, δηλαδή μνημόνια; Μάλλον δεν ξέρει κι αυτός ποιας ιδεολογίας είναι, όπως και όλο το ΠΑΣΟΚ. Εξ ου και το 8%, το οποίο πιθανόν να πέσει κι άλλο.

Πείτε μου από πού ξεκίνησε ο Πρωτόπαπας και τι είναι τώρα.  Θα σας πω εγώ. Ήταν συνδικαλιστής, εργατοπατέρας δηλαδή, και τώρα ψηφίζει κατώτατο μισθό 450 ευρώ και πολλά ακόμα τραγικά  αντιεργατικά νομοσχέδια.

Πείτε μου κάτι από τον Πρωτόπαπα που θα σας μείνει μετά από καμια εικοσαετία που θα κλείσει στα βουλευτικά έδρανα.

Πείε μου κάποια ιδέα του, κάποια παρέμβασή του, ένα χάρισμά του, κάτι πάνω του που να σας εμπνέει.

Αυτός ο άνθρωπος λοιπόν, έχει 16 χρόνια Βουλευτής και έχει κάνει μάλιστα και Υπουργός και Υφυπουργός.

Μαγκιά του, θα πω εγώ! Δεν κάθεται μόνος του στην καρέκλα, έχει εκλεγεί 5 φορές Βουλευτής στη Β' Αθηνών.

Το πρόβλημα είναι ότι σαν τον Πρωτόπαπα, δηλαδή άνθρωποι που πιάνουν τσάμπα χώρο στη Βουλή, είναι πολλοί. Πάρα πολλοί. Σε όλα τα κόμματα. Και κάνουν 30 χρόνια Βουλευτές. Από Βουλευτές γίνονται βολευτές και εμείς στηρίζουμε το μέλλον μας πάνω τους.

Έχουμε γεμίσει Πρωτόπαπες, αυτό είναι το πρόβλημα παιδιά...
  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προτιμήστε να γράφετε ελληνικά κι ας κάνετε ορθογραφικά λάθη!
Είμαστε Έλληνες, έχουμε τη δική μας γλώσσα...
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!