About

"Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά. Ούτε και τη χαρίζουνε. Όσοι την πήραν χάρισμα τη χαράμισαν."
Μενέλαος Λουντέμης


Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ποιος δήλωσε: «Δεν έχω παίξει μπάσκετ και δεν μου λείπει»;

«Δεν έχω παίξει μπάσκετ και δεν μου λείπει».

Ποιος μπορεί να έλεγε κάτι τέτοιο; Ο... Μπαράκ Ομπάμα; Οχι, λατρεύει το μπάσκετ, είναι γνωστό αυτό. Ο... Ράφα Ναδάλ, παγκόσμιος σταρ του τένις; Οχι, είναι φίλος της Ρεάλ Μαδρίτης και βλέπει όσο συχνά μπορεί αγώνες μπάσκετ.

 
Το δήλωσε στο σάιτ «pressaris.gr» ο... Νίκος Γκάλης! Ο μεγαλύτερος Ελληνας σκόρερ όλων των εποχών δήλωσε πως δεν του λείπει το μπάσκετ και πως έχει χρόνια να παίξει! Πόσω δε μάλλον να επιστρέψει στον Αρη από διοικητική θέση! «Δεν μου ταιριάζει κάτι τέτοιο» ομολογεί ο χαμηλών τόνων παντού «Νικ», που έχει ξετρελαθεί με την κορούλα του Στέλλα, που του «κλέβει», δίκαια, όλη την... ενέργεια! «Παίζει τένις, της αρέσει και είναι καλή» λέει ο Γκάλης. Να πού μπλέκεται και ο Ναδάλ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προτιμήστε να γράφετε ελληνικά κι ας κάνετε ορθογραφικά λάθη!
Είμαστε Έλληνες, έχουμε τη δική μας γλώσσα...
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!