About

"Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά. Ούτε και τη χαρίζουνε. Όσοι την πήραν χάρισμα τη χαράμισαν."
Μενέλαος Λουντέμης


Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

Είμαι ένα απο τα παιδιά που κλαίνε....

Είμαι ένα απο τα παιδιά που κλαίνε....

34 Ετών με ένα μαγαζί κληρονομιά απο τον πατέρα μου...

Είμαι στο εμπόριο απο τα 23 φτιάχνοντας κάτι δικό μου αλλά ο δύστυχος το πούλησα όταν πέθανε ο πατέρας μου πριν τέσσερα χρόνια...



Σπούδασα τον αδελφό μου, Πλήρωσα Εφορίες, Ξανα πλήρωσα εφορίες...

Και Ξανα πλήρωσα εφορίες... για κάτι που είχα πριν δύο χρόνια αλλα πλέον δεν το έχω...

Και σε λίγο δεν θα έχω ούτε αυτό που μου άφησε κληρονομιά ο πατέρας μου...

Δούλευε 40 χρόνια εργάτης για να το φτιάξει... Αυτο το μαγαζί με σπούδασε, με μεγάλωσε, τον ίδιο και τον αδελφό μου...

Και τώρα ούτε τα βασικά του έξοδα δεν βγάζει... Ούτε το ρεύμα...

Θέλω να παντρευτώ, να κάνω οικογένεια...αλλα πώς;;;

Για πείτε μου πώς;;;

Και μου ζητάνε να ξανα πληρώσω και αντε πάλι απο την αρχή...

Είμαι 34 και βαρέθηκα... Κουράστηκα...

Κουράστηκα να ψάχνω κάθε μέρα για λεφτά, κάθε μήνα, κάθε χρόνο...

Κουράστηκα....

 
Πηγή: logioshermes.blogspot.com

3 σχόλια:

ΠΕΤΡΟΣ είπε...

ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΙΑΒΡΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΜΑΣ! ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΜΕ!

Εφη Μηδιατη είπε...

τα μαγαζια ειναι δυσκολη περιπτωση παιδι μου.σημερα μονο οι δημοσιοι υπαλληλοι καπως επιπλεουν.πολλοι ανθρωποι σημερα υποφερουν οικονομικα.καλυτερα νομιζω κανεις να εχει ενα κτημα στην επαρχια και να ζει απο αυτο.ουτε γαμος δε και κυριως οχι παιδια γιατι οι ανθρωποι ειναι παρα πολλοι στον πλανητη.δεν χρειαζεται αλλους ,δυστηχως αυτη ειναι η αληθεια.υπομονη και ζησε περιορισμενα δεν βλεπω τιποτα αλλο εκτος ....καποια αλλαγη...η καποια καλη προικα χα,χα.

vouliazoume είπε...

Έφη καταρχάς το άρθρο έχει πηγή, δεν είναι δικό μας. Θα συμφωνήσουμε στα περισσότερα αλλά όχι και να μην κάνουμε παιδιά επειδή ο πλανήτης έχει πολλά! Μην τρελαθούμε!
Αυτό με την προίκα είναι πολύ καλή συμβουλή! :-P
Πέτρο που είναι ο πάτος του βαρελιού; Οέο;

Δημοσίευση σχολίου

Προτιμήστε να γράφετε ελληνικά κι ας κάνετε ορθογραφικά λάθη!
Είμαστε Έλληνες, έχουμε τη δική μας γλώσσα...
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!